tiistai 31. joulukuuta 2013

Hyvää uutta vuotta 2014!

Otsikko sanookin jo sen, mihin tämä postaus liittyy. Eli muitellaan kulunutta vuotta ja ajattelinkin että tekisin samantapaisen postauksen kuin Pullea musta blogissa, mutta sitten mieleen tuli ehkä vähän omastamielestäni ja tähän vuoteen sopivampi idea. Minulle on siis vuoden aikana tullut useita tärkeitä hevosia, ja olen kovasti ihastunut joihinkin. Nyt kertoisinkin siis jokaisestä vähän, ja miksi pidän kyseisestä hevosesta niin paljon. Ja Ruusaahan miun tuskin edes tarvitsee pistää koska se on ollut aina minulle niin tärkeä ja rakas<3. Ja hevoset/ponit eivät nyt missään järjestyksessä ole paitsi eka niistä on kyllä yli muiden mutta hitusen Ruusan jälkeen kuitenkin:).

~Jusu~
Jususta on oma esittely sivukin joten se tuskin esittelyjä sen enempää kaipaa. Minun ja Jusun yhteinen tie on alkanut jo useita vuosia sitten, kun pikkutyttönä joskus sillä kävin ratsastelemassa. Nyt vasta elokuussa minulta kysyttiin että haluaisinko ihan tosissaan hoitaa ja ratsastaa sitä niinkuin se olisi minun oma. Kaikki oli hyvin monta kuukautta mutta nyt kuukausi tai vähän enemmän sitten miulle sanottiin että Jusulle etsitään vuokraajaa kuka voisi maksaa sen kulutkin. Olin tosi surullinen, mutta sitten miun äiti sanoi että voitaisiin ainakin miettiä ja nytten Jusu on sitten kokonaan miun ylläpidossa. Kaikki siis kääntyi parhain päin:)!
 
~Niilo~
Tähän suomenhevos herraan olen kunnolla tutustunut vasta vähän aikaa sitten. En paljoa vielä ole ratsastanut, ehkä noin. 3 kertaa, mutta ihastuin tähän heposeen heti ensimmäisen kerran kun hoidin sitä. Niilo tulee yhdeksän vuotta, mutta käyttäytyy kuin 3 vuotias. Niilon omistajakin sanoo Niiloa vähän niinkuin teinipojaksi. Tekee mitä huvittaa, ja jos ei huvita ei tee mitään. Niilo pukittelee ratsastaessa sekä alkaa peruuttelemaan jos ei tahdo tehdä jotain. Niilolla pitää olla napakka. Se kun on kaiken päälle vielä ori...
 
~Poju~
Poju on wels poni joka asuu naapurissamme olevalla ratsastuskoululla. Pojuunkin tutustuin selästä käsin vain muutama päivä sitten mutta tuosta pienestä ponista on tullut miulle lyhyessä ajassa tärkeä. Pojun selkään pääsin koska oli heittänut ratsastajia selästä ja muutenkin säikkynyt. Ihastuin pojuun heti ensikerralla<3.
 
~Eileen~
&
~Etydi~
Eileen on säpäkkä pieni dartmoorinponi tallilla jossa käyn tunneilla. Olen nyt aika paljon sillä mennyt joten siitäkin on tullut tärkeä.
 
Etydi on samalla tallilla kuin eileen mutta ei vielä tunneilla käy(?). Sain kerran tunnin jälkeen sillä mennä ja ihastuinkin tähän ponitammaan heti:).
 
~Fasu~
0808 Fasu
Fasu oli miun eka leirihoitsu ja siksi siitäkin on tullut tärkeä minulle. Fasu on ihana pieni ponitamma myöskin. Rodultaan nf-arabi.
 
 





 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidetään kommentit asiallisina! Positiivinen ja kehittävä palaute on aina tervetullutta! Kiitos! :)