keskiviikko 4. joulukuuta 2013

4. Luukku

Huh huh tää on rankkaa joka päivä postata. Ihmettelette varmaan jos mie saan joka päiväksi aikaiseksi jonkun laisen postauksen! Eli tänään tallilla en käynyt mutta siitä ei sen enempää. Tässä postauksessa kerron nyt 24 faktaa itsestäni&Ruusasta&Jususta.

☆ Minä, rakastan poneja ja hevosia& muita eläimiä tosi paljon.
☆Ruusa, melkein kaikki varusteet ovat pinkkejä.
☆Jusu, on täyddellinen.
☆Minä, en jaksaisi aina postata.
☆Ruusa, rupeaa ilmeilemään kun näkee herkkuja.
☆Jusu, on ponikokoinen vaikka on suomenhevonen.
☆Minä,pidän mustasta, violetista, turkoosista ja pinkistä.
☆Ruusa, pukittelee jos antaa laukassa raippaa.
☆Jusu, komentaa muut pois heinäkasoilta.
☆Minä, rakastan ostaa kaikkea ihanaa poneille.
☆Ruusa, on todella siisti ja tekee kaikki lannat pieniin kasoihin joita ei levitä.
☆Jusu, sotkee kaikki lannat ja kaikki siistit kasat.
☆Minä, huoneeni on täynnä hevosjuttuja.
☆Ruusa, villiintyy maastossa.
☆Jusu, yksinään maastossa ollessa ''säikkyy''.
☆Minä, olen hyvin itseppäinen.
☆Ruusa, on paras poni ikinä.
☆Jusu, on myös paras poni ikinä.
☆Minä, nukahdan koska ja en keksi enää yhtään faktaa.
☆Ruusa, on varmasti myös jo nukkumassa.
☆Jusu, on kanssakin.
☆Minä, lopetan nyt.
☆Ruusa ja Jusu hirnuvat hyvät yöt.
☆Minäkin sanon nyt niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidetään kommentit asiallisina! Positiivinen ja kehittävä palaute on aina tervetullutta! Kiitos! :)