keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Nyt se on varmaa!

Mutta mikä? Mä olen niin innoissani kun voin vihdoin kirjoittaa teillekin tästä, olen koittanut pitää tämän salaisuutena jo reilun kuukauden ajan ja kertonut vain harvoille ja valituille. Mutta arvatkaapas onko tehnyt välillä mieli mennä ja möläyttää kaikille!
Joka tapauksessa nyt uskalsin vihdoin tulla blogin puollekkin kertomaan sillä kaikki on nyt varmaa...

Pokemon tulee minulle  monien mutkien kautta ylläpitoon ja kisakäyttöön kesäksi.

Itse olen  tosiaan tiennyt tästä jo yli kuukauden, mutta tänne en ole uskaltanut tulla kertomaan ihan puhtaasti siitä syystä että jos jokin menisikin pieleen tai tämä ei onnistuisikaan. Nyt on kuitenkin  sovittu jopa alustavasti milloin Pokemon haetaan meille.

Pokemon muuttaa ainakin alkuun naapuriin yksityistallille, jossa meillä on käytössä mm. hyvä kenttä, maneesi, ja estekalustoa. Siellä on tietääkseni mahdollisuus hypätä myös maastoesteitä. Talli sijaitsee ihan meidän talon vieressä ja meiltä kävelee siihen ehkä minuutti tai kaksi. Meillä päin on myös muutamia kivoja maastolenkkejä, ja uittoranta, jossa käydään varmaankin ainakin kahlailemassa.

 Kisaluvatkin on nyt kunnossa ratsastajalle sekä ponille joten pyritään valmentautumaan ja kisaamaan aktiivisesti aluetasolla ainakin koulussa ja miksei esteissäkin kunhan treenataan enemmän. Kisoista olisi siis tarkoitus hakea tietysti hyviä ratoja, mutta myös sitä arvokasta kokemusta.

Uskon että minulle ja Pokemonille tulee hieno kesä. Opitaan varmasti toisiltamme paljon uutta ja koetaan yhdessä monia iloja, kasvatetaan luottamusta, ja muistetaan kaiken kisaamisen ja valmentautumisen välillä myös ne rennot maastolenkit.

Älkää välittäkö ihmisestä, katsokaa ponia!




2 kommenttia:

Pidetään kommentit asiallisina! Positiivinen ja kehittävä palaute on aina tervetullutta! Kiitos! :)